Popis úvodního dashboardu

Po vytvoření nového projektu se dostanete na jeho detail, kde máte možnost nastavit si vše potřebné. V tomto díle manuálu si popíšeme jednotlivé části úvodního dashboardu projektu.

Hlavní část obrazovky tvoří Požadavky za poslední měsíc, konkrétněji zde najdete: (bod č. 1)

  • jakou službu uživatel využil, zda zadal požadavek na validaci e-mailu, jména, adresy, atd.
  • konkrétní čas využití služby
  • anonymizovanou uživatelovu IP adresu
  • anonymizovaný obsah uživatelova požadavku
  • kolik stál daný požadavek kreditů

Dobití kreditu

Vlevo nahoře máte možnost dobít si kredit (bod č. 2). Pokud nevíte, jak na to, můžete se podívat na speciálně vytvořený návod.

Nastavení automatické platby

Pod možností dobití kreditu vás banner informuje o možnosti nastavení automatické platby (bod č. 3).
Pokud jste si automatickou platbu již nastavili, banner se přestane zobrazovat.

Statistiky

Grafy vlevo ukazují využití požadavků za poslední týden (bod č. 4) a předpověď pravděpodobného využití požadavků do budoucna (bod č. 5).

Hlavička

V horní liště bude pro vás jistě důležitá integrace, kde se nachází script pro vložení do vaší stránky (bod č. 6). Ikona +, slouží k přidání nového člena do týmu projektu. (bod č. 7) a v neposlední řadě tu máme hlavní menu, kde můžete přejít na:

  • Statistiky – grafy požadavků za zvolené období
  • Aktivní služby – v této podstránce máte možnost aktivace a deaktivace jednotlivých služeb
  • Nastavení – veškeré nastavení týkající se projektu
  • Kredity – aktuální počet kreditů a možnost dobití
  • Můj tým – zde si můžete zobrazit svůj tým nebo přidat nového člena